• Головна
  • Подарунки для клієнтів компанії: від економ-варіанту до VIP-сувенірів
Новини компаній
11:40, 26 грудня 2022 р.

Подарунки для клієнтів компанії: від економ-варіанту до VIP-сувенірів

Новини компаній
Подарунки для клієнтів компанії: від економ-варіанту до VIP-сувенірів, фото-1

Одне з головних завдань, яке стоїть перед маркетологами - викликати та зберегти інтерес до бренду. Найбільш традиційний метод вирішення цієї проблеми - використання подарунків та сувенірів, від невеликих безкоштовних роздаткових матеріалів до цінних предметів віп-клієнтам та партнерам. Особливо це слід робити на значні дати чи великі свята - наприклад, на Різдво та Новий рік. Які подарунки можна підготувати для покупців, партерів чи колег?

Які існують категорії презентів

Існує безліч варіантів, від недорогого роздаткового матеріалу до цінних речей.

Для залучення потенційних покупців на виставках та презентаціях найкращі корпоративні подарунки це корисні аксесуари: ручки, кухлі, календарики та інші дрібниці. Принаймні важливе, щоб на предметі було нанесено логотип та назву компанії, і при цьому застосовувалися "фірмові" кольори. Такі маленькі, але корисні предмети, які постійно використовуються в бізнесі чи побуті, стануть чудовим способом завоювати лояльність потенційних покупців і закріпити назву компанії серед партнерів.

Віп-клієнтам рекомендується дарувати цінніші речі, які напевно запам'ятаються та стануть у нагоді: антикваріат, художні вироби, елітний алкоголь. Але так як наносити назву та логотип своєї фірми на такі вироби не завжди можливо і не рекомендується, для цих подарунків слід замовити святкову упаковку з нанесеними на неї логотипами та назвою своєї фірми.

Чим відрізняються корпоративні подарунки

Також у рамках корпоративної культури рекомендується робити презенти співробітникам компанії. Вони повинні бути приємними та корисними, і відрізнятися залежно від місця, яке займає співробітник в організації. По можливості, вони мають нагадувати про роботу. У цьому випадку найкращим варіантом будуть набори в упаковці, на яку нанесено фірмову символіку (логотип та назву). Це може бути набір чаїв або посуду, канцелярського приладдя або спецій для кухні.

Як варіант упаковки для подарункового набору використовуються коробки, на верхню поверхню яких наноситься інформаційно-рекламний матеріал. Для зображень слід застосовувати найрізноманітніші поліграфічні методики: повнокольоровий друк, лазерне гравіювання та інші. Універсальність розмірів коробок дозволяє формувати різні набори: для чоловіків і жінок, залежно від особистих переваг, віку, інтересів.

В набори середнього рівня можуть входити брендовані електронні гаджети (блютуз-колонки, флешки, power bank), оригінальні світильники, що левітують, годинники і будильники, з нанесенними логотипами компанії. Кухлі, термо-чашки або термоси, будь-які сувеніри для оформлення інтер'єру, шашки, шахи та нарди з натурального дерева, канделябри зі срібла та інші сувеніри, які довгі роки радуватимуть власників. Також актуальні такі корисні корпоративні подарунки на новий рік, як екосумки, теплі светри, світшоти з нанесеними логотипами або навіть брендовані шкарпетки. Чим кориснішим для одержувача виявиться подарунок, тим довше власник його зберігатиме, і тим ефективнішим стане нагадування про дарувальника.

Брендовані речі стають чудовим способом стимулювання як співробітників, так і партнерів. Особливо набори, які одночасно використовуються як бізнес-аксесуари. Але в таких презентах важлива не лише утилітарна корисність чи вартість, а й приділена увага. І якщо компанія збирається працювати довго і успішно, вона має вкладати кошти у "прояви людинолюбства". Тому шкодувати кошти на оформлення упаковки для подарунків не варто.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...