• Головна
  • Що потрібно для запуску контекстної реклами?
Новини компаній
13:00, 13 вересня 2022 р.

Що потрібно для запуску контекстної реклами?

Новини компаній
Що потрібно для запуску контекстної реклами?, фото-1

Загалом, ця стаття могла б складатися з однієї пропозиції: для запуску контекстної реклами потрібні бажання та гроші. Однак, насправді все не так просто. Контекстну рекламу справедливо вважають одним із найефективніших інструментів залучення відвідувачів на сайт та отримання конверсії. Якщо ж говорити про нові веб-ресурси, то без проведення подібних рекламних кампаній просто не обійтися. Адже на потрапляння в ТОП пошукової видачі за релевантними запитами «молодим і завзятим» потрібен час — хоча б півроку, якщо пошуковим просуванням займаються професіонали. А як відомо, для будь-якого бізнесу втрачений час – це незароблені гроші.

Упускати прибуток ділові люди не люблять, тому розуміють, що паралельне проведення розкрутки сайту і рекламні кампанії взаємно доповнюють і посилюють один одного. Як каже старе українське прислів'я, разом і батька легше бити. Але більше не говоритимемо про рукоприкладство, хоча доводилося неодноразово бачити, як неправильно налаштована контекстна реклама боляче «била» рекламодавців по гаманцю. Тому, мабуть, правильніше сказати, що для запуску контекстної реклами ще потрібні знання та розуміння принципів її роботи, а також уміння правильно налаштувати такий інструмент. На жаль, не всі власники онлайн бізнесу мають такі навички. Втім, за великим рахунком, від них цього і не вимагається. Для вирішення подібних завдань є професійні веб-студії, де можна замовити контекстну рекламу Google та отримати позитивний результат. Давайте докладніше поговоримо про те, чому правильніше і найвигідніше звернутися за допомогою до таких фахівців.

Контекстна реклама в контексті отримання позитивного результату: коли «мрії здійснюються», а коли, на жаль, ні

Перш за все, замовник повинен розуміти, що він взагалі отримує за свої гроші, і як це працює. Інакше його очікування можуть не виправдатись. Адже навіть за грамотного настроювання рекламна кампанія не завжди відразу призводить до позитивного результату. У зв'язку з цим показовим є випадок із практики, коли клієнт, дуже «конкретна» ділова людина, що звикла вирішувати всі питання по поняттях, поставив питання «ребром»: я плачу за рекламу «бабки»; скільки я отримаю відсотків із вкладених грошей; хто мені їх поверне, якщо щось піде не так?

Що потрібно для запуску контекстної реклами?, фото-2

Насправді будь-яка реклама — ризик втратити свої кошти без жодного ефекту. Однак сила контекстної реклами полягає в тому, що при правильному налаштуванні вона залучає на сайт цільову аудиторію. Тобто, тих людей, яких може зацікавити ваш продукт. У цьому сенсі реклама не займається «стріляниною по горобцях». Однак очікувати на обов'язкову конверсію в жодному разі не можна. Користувач мережі може натиснути на оголошення і перейти на сайт. Але гарантії, що такий відвідувач замовить там товар чи послугу ніхто не дасть — ні спеціаліст веб-студії, ні сам Гугл, у пошуковому рядку якого й набирався релевантний заданому ключовому слову чи фразі запит.

Що роблять фахівці з налаштування та запуску контекстної реклами

Професіонали ретельно готують рекламну кампанію:

  • Аналізують бізнес замовника та конкурентне середовище.
  • Підбирають ключові слова, згідно яких буде показувати оголошення. Рекламу бачитимуть лише ті користувачі, які набрали в пошуковому рядку Гугла релевантний запит.
  • Складають тексти та заголовки оголошень.
  • Визначають цільові сторінки сайту, на які здійснюватиметься перехід за посиланням.
  • Правильно налаштовують часові, географічні та інші параметри цільової аудиторії.

Важливо правильно розрахувати бюджет, що планується, з урахуванням можливостей замовника, провести оцінку запланованого числа кліків, визначитися з кількістю показів оголошення. Оплата здійснюється за клік або за 1000 оголошень перед цільовою аудиторією. При цьому через брак рекламних площ розмір оплати встановлюється за аукціонним принципом: хочеш рекламуватись — плати більше!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...