• Головна
  • Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році
Реклама
11:48, 19 березня 2017 р.

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році

Реклама

В наші дні для того, щоб досягти високих результатів при просуванні сайту в пошукових системах, необхідно приділяти увагу багатьом моментам. Важливо грамотно організовувати не тільки внутрішню і зовнішню оптимізацію, але і технічну. Так же, при разработке сайтов нужно учитывать все нюансы продвижения, что делает https://smart-web.com.uaосущетвляя создание сайта. Лише опрацювавши всі пункти в комплексі, можна отримати бажаний успіх. Сьогодні ми хочемо розповісти вам, що слід врахувати при просуванні сайту в 2016 році.

Оптимізація сайту під мобільні пристрої

21 квітня 2015 року Google ввів новий алгоритм mobile-friendly. Після його введення, усім, хто зацікавлений у поліпшенні позицій своїх сайтів, відтепер необхідно подбати про те, щоб сайт був зручний для перегляду на мобільних пристроях. Зараз від цього залежить не тільки ранжування, але і конверсія, адже люди набагато частіше почали користуватися Інтернетом зі своїх телефонів і планшетів, перебуваючи в дорозі, в кафе, на роботі і т. д. При цьому, крім звичайного серфінгу, користувачі нерідко роблять покупки в Мережі з мобільних пристроїв.

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році1

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році1

Технічне налаштування сайту

Це ряд технічних моментів, які потрібно перевірити перед запуском сайту і відкриттям для пошукових роботів. Пропонуємо невеликий чек-лист, що складається з найбільш значущих пунктів для перевірки:

  • · коди стану HTTP;
  • · наявність дублів сторінок;
  • · наявність робочої сторінки 404;
  • · сторінки, які важливо закрити від індексації;
  • · редиректи;
  • · швидкість завантаження.

Важливо передбачити всі нюанси заздалегідь, особливо при роботі з новим проектом. Це допоможе його подальшого зростання і успішному просуванню, оскільки технічна оптимізація однозначно на це впливає.

Структура сайту і семантичне ядро

Перед тим як створювати сайт, краще відразу продумати його структуру і визначити семантичне ядро. Просувається сторінка, в ідеалі, повинна відповідати на основний запит, а також на пов'язані з основним запити. Для кращого ранжирування необхідно використовувати не тільки прямі ключові слова, але і синоніми, аналогічні фрази. Тема повинна бути розкрита максимально — знадобиться багатий, грамотний контент.

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році2

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році2

Контент сайту

Від вмісту сильно залежить положення сайту в пошуковій видачі, оскільки саме за допомогою контенту пошуковий робот визначає тематику сторінки і сайту в цілому. Якісне наповнення необхідно як інформаційних, так і комерційних ресурсів. Щоб на ваш сайт приходили користувачі і затримувалися на ньому, ваш контент повинен відповідати запитам. Контент на сторінці повинен давати якісний, розгорнуту відповідь на питання, задане користувачем, після якого людині не знадобиться шукати інформацію десь ще.

Забезпечивши гарний наповнення сайтів, ви отримаєте зацікавлених читачів і разом з ними лайки, репости та рекомендації. Унаслідок цього буде зростати пошуковий трафік і підвищуватися позиції у видачі.

Посилальний профіль

Плавне нарощування посилань, динаміка і якість — запорука успішного росту сайту. Бажано, щоб посилання перебували на новинних сайтах і ресурсах, схожих за тематикою із сайтом. А от щодо анкорів питання спірне: останнім часом фахівці з обережністю користуються SEO-анкорами, віддаючи перевагу безанкорным посиланнях і посиланнях з природним текстом, без ключових слів.

Крім того, важливі не тільки самі посилання, а і сайти, на яких вони знаходяться. Посилання з поганих сайтів мало чим допоможуть у довгостроковому просуванні ресурсу, скоріше навіть навпаки. Тип сайту також відіграє важливу роль: важливо мати посилання з різних тематичних джерел (наприклад, не тільки з каталогів або ресурсних сторінок, але і відповідних блогів, форумів тощо).

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році3

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році3

Інші джерела трафіку    

«На війні всі засоби хороші» — в нашому випадку ця фраза відмінно підходить. Крім оптимізації сайту під пошукові системи дуже корисно працювати і в інших напрямках для кращого просування. Особливо це важливо для комерційних проектів (продукт, послуга). Залучити чималий додатковий трафік можна з допомогою соціальних мереж, контекстної реклами, ремаркетингу, статей на популярних сайтах.

Терпіння і час

Важливо розуміти, що в такій справі, як SEO, практично ніколи не буває миттєвих результатів (навіть якщо у вас необмежений бюджет!). Вам знадобиться запастися часом і терпінням, оскільки існують такі речі, як:

  • траст (англ. trust) — рівень довіри пошукової системи до сайту);
  • пісочниця (англ. sandbox) — випробувальний фільтр Google, під який на півроку-рік можуть потрапляти молоді сайти без можливості отримання високих позицій по найбільш важливим ключовими словами (навіть при наявності хорошого контенту, посилань і високого PageRank);
  • специфіка і популярність ніші, способи просування і загальний бюджет.
Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році4

Що врахувати при просуванні сайту в 2016 році4

Висновки

Якщо вам належить розкрутка сайту, заздалегідь враховуйте і продумуйте всі основні моменти, перераховані вище. Це допоможе уникнути додаткових труднощів і помилок у процесі роботи. Завжди уважно аналізуйте тематику, просування якій вам належить — так ви зможете відразу відшукати відповіді на більшість питань.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Щоврахуватиприпросуваннісайтув2016році
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...